1. Je možné vyměnit/vrátit zboží, a jestli ano, jakým způsobem ?

2. Kolik času musím počkat na výměnu/kdy dostanu vrácené peníze ?
3. Jakým způsobem se s Vámi mohu kontaktovat ?

1. Je možné vyměnit/vrátit zboží, a jestli ano, jakým způsobem ?


Výměna zboží (např. z důvodu chybně vybrané barvy) je samozřejmě možná, ale pouze během 14 dní od doručení zásilky. Za účelem provedení výměny nás kontaktujte prostřednictvím emailu (info@locahair.cz). Náklady na zaslání vráceného zboží hradí zákazník.

Jak v případě výměny tak i vrácení zboží, musí být zboží v NENARUŠENÉM stavu – vlasy mohou byt vyňaty z obalu za účelem zkontrolování kvality, ale zničení originálního jednorázového zapnutí pruhů způsobuje, že produkt se stává používaný – v tomto případě vrácení/výměna nebude možná. Vrácení zboží není možné realizovat u používaných věcí.


2. Kolik času musím počkat na výměnu/kdy dostanu vrácené peníze ?

V případě žádosti o vrácení peněz ji realizujeme okamžitě po obdržení zásilky s vráceným zbožím. Dříve prosíme o zaslání emailu s údaji potřebnými k převodu. POZOR – nevracíme náklady na dopravu, pouze hodnotu vlasů.

Výměnu vlasů provádíme po obdržení zpáteční zásilky.


3. Jakým způsobem se s Vámi mohu kontaktovat ?

Za účelem kontaktu můžete využít kontaktní formulář v menu stránky nebo psát přímo na náš email info@locahair.cz







Hledáš jinou délku / gramáž ? Klikni zde